Escola de negocis avançada Foxize

Josep Espín,

Escola de negocis avançada Foxize


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i Foxize han signat un acord de col·laboració amb la finalitat d'oferir als membres del Col·legi tot un seguit d’avantatges i descomptes per continuar formant-se com a professionals del sector i estar actualitzats. Dins del conveni, si ets col·legiat podràs trobar:
  • Descompte especial: A més, els membres del Col·legi comptaran amb un descompte d'un 30% en tots els cursos presencials i online de Foxize fins al 30/10/2019 de fins a 90€.
  • Tarifa plana de cursos: Si vols formar-te de forma constant i estar sempre al dia de les últimes tendències, Foxize et proposa la seva Tarifa Plana per tan sols 294€ amb el carnet de col·legiat. Amb aquesta tarifa, podràs realitzar tots els cursos presencials i online que vulguis.
Foxize també compta amb programes intensius i grans professionals especialitzats del sector com a professorat. Si vols més informació, pots consultar la web de Foxize o consultar al correu info@foxize.com T'encantarà! [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies